niedziela, 6 maja 2012

Najtrudniejsze są początki

Witam wszystkich serdecznie ;)
 Od czego tu zacząć ? Może od początku ;) Bloga chciałam zacząć prowadzić jakiś czas temu, ale zawsze miałam jakieś wymówki. A to aparat nie mój, a brak miejsca i wiele innych "ale". Jednak w końcu zaczynam ;) Chciałabym się dzielić swoimi spostrzeżeniami itp Myślę, że wielka radość płynie z czytania komentarzy z wymian opinii i z samego zainteresowania. Mam wielką nadzieję, że ktoś będzie tutaj chętnie zaglądać i czytać moje posty. W tej chwili mam  milion pomysłów na posty co mogę napisać opisać, chciałabym aby ta chęć się u mnie utrzymała. Z czasem będę się starać zmieniać szatę graficzną na przyjemną dla oka. Jednak jestem tu nowa więc może to troszkę potrwać.  Blog ma być też mobilizacją dla mnie, aby zużywać kosmetyki w miarę po kolei bo w tedy najlepiej mogę ocenić działanie ;)  
Na razie to tyle serdecznie pozdrawiam ;) Cieszę się, że dołączam do blogowania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz