poniedziałek, 18 lutego 2013

Zbiorowe Zakupy

 Zebrałam zakupy z ostatniego miesiąca aby zamieścić je w jednym poście ;) Ale już wkrótce zacznę pisać o tym co używam nie tylko co kupuję , ale jeszcze przyjedzie do mnie paczka z Polski ( Zakupy na allegro ). 



 
Żel do mycia i mleczko do ciała Hipp.
Krem do rąk Belea.
Szczotka do masażu.
ANtypespirant Garnier.
Żel pod prysznic Balea i Nivea.
Maseczka do twarzy nawilżająca z mocznikiem i mydło Balea. 
Woda w sprayu ( bo termalna to nie wiem czy ona jest ;) Balea 1,25 €
Żel do mycia Effecar. Chciałabym mieć porównanie do żelu z Vichy. Żel z Vichy się sprawuje, ale zachciało mi się czegoś nowego ;) 
Tonik do skóry suchej z Nivei.  Zakup.... nieprzemyślany prawdę mówiąc. Jakoś specjalnie nie potrzebuję tak naprawdę.
 Woda micelarna La Roche Posay EFFECLAR. Jeszcze nawet nie spróbowałam, ale wiążę z nią duże nadzieję i liczę, że będzie mnie cieszyć ;) Od dawna zamierzałam ją kupić. Pierwsze wrażenie ? Zapach apteczno-chemiczny ?





Krem do twarzy Pharmaceris z 5% kwasem migdałowym złuszczający. Jak na razie jestem nim oczarowana tylko tyle mogę powiedzieć :) 
Nawilżający żel pod oczy Pharmaceris.  Nie próbowałam ;) Wiem tyle , że bezzapachowy żel ;)
Zapas próbek, które otrzymałam przy zakupach w aptece. 

Płatki oczyszczające na nos ( brodę lub czoło) 2,55 € 
Krem do stób z mocznikiem 10 %. 1,95 €
Krem nawilżający z olejkami Nivea.
Zielona baza pod podkład P2 coś około chyba 3 €. 
Podkład z Pharmaceris ( zapas ).
Krem tonujący Nivea do każdego rodzaju skóry. 

 Bronzer z Catrice, zależało mi aby znaleźć bronzer bez żadnych drobinek. 3,95 €
 Nie mogłam się zdecydować, który róż wybrać wieć zakupiłam dwa ;) Manhattan ma kolor brudnego różu  jest raczej delikatny kolor to 39D a cena 3,25 €.  Drugi róż jest z Carice i ma piękne złote drobinki a sam jest morelowy. Niestety mój aparat nie uchwycił tutaj kolorów. Muszę jeszcze popracować nad porozumieniem się z moim aparatem ;) 3,45€
Cień do powiek Maybelline złoty. Nie mogłam po prostu mu się oprzeć w drogerii, żadnej innny cień nie mial tak wielu drobinek i nie był tak złoty jak ten.  6,85€
  

 Błyszczyk z P2 nr chyba 30   2,95 €. Na ustach jest przezroczysty.  I essense  XXXL shine 19  1,75 € niestety kolor na ustach jest taki jak buteleczce a nie chciałam kryjącego błyszczyku.

Duży i mieciusi pędzel do pudru ;) Jeszcze takiego dużego nie mam, a po dotknięciu tego wiedziałam, że prędzej czy później trafi do mnie ;) 4,95 €



To by było na tyle zakupów następne w następnym tygodniu. A w miarę czasu będę wklejać posty o kosmetykach , które używam. 

4 komentarze:

  1. Nie wie czy dobrze zrozumiałam Twój komentarz u Aliny.. Jesteś z Zielonej Góry? Poszukuję pomadki Celii, nie wiem gdzie można ją dostać w ZG :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z "dalszych okolic" w Zielonej studiowałam ale jeśli chodzi o sklepy kosmetyczne to niestety mam małe rozeznanie. Więc niestety nie pomogę Tobie .

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedź. No i następny blog do śledzenia hi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń